onsdag 4 maj 2011

Träff 21/4-2011

Hejsan ! Denna uppdatering är lite försenad men jag har så många bollar i luften att det inte finns tillräckligt med timmar på dygnet att hinna med allt som behöver göras. I alla fall så träffades vi på Bishops Arms denna gången. Denna gången jobbade jag på något nytt, en virkad amigurumi hund som jag ska ge till min mamma. Jag är ju en sådan person som börjar planera vad jag ska ge folk i födelsedagspresent långt innan så att jag ska hinna göra dem det är det som är så bra med stickpuben man hinner tänka ut vad man ska göra till dem samtidigt som man har det trevligt med andra. Susanne jobbade på en påbörjad kofta som hon inte var nöjd med innan. Hoppas att vi ses på torsdag den 5/5.

1 kommentar:

  1. Hej! Såg er affisch på bibblan och tyckte att det lät schysst! Tänkte att det säkert stod mer på bloggen och tog en lapp men här stod visst inget om nya datum odyl. Minns inte om datumen på bibblan var aktuella men hoppas att det blir fler träffar snart! //zakko

    SvaraRadera